مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 06:552021-12-30سياسي

یادداشت| فشارهایی غیر منطقی در بزنگاه حساس مدیریتی گیلان


با توجه به فشارهای سیاسی در استان وضعیت انتصابات به سمتی می رود که هم تصمیم گیری در این فضا سخت باشد و هم تصمیمات مطمئن کمرنگ که این وضعیت زیبنده استانی بااین همه ظرفیت انسانی قابل پذیرش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عبدالله موسوی؛ فعال رسانه ای در یادداشتی نوشت: با تغییر دولت ها همه منتقدان دولت های پیشین به دنبال مشاهده تغییرات شتاب زده به منظور ایجاد تحول در حوزه منطقه ای هستند که از همین رو لیدرهای جریان های سیاسی پیروز در انتخابات، اقدام به تعرفه گزینه های مدنظر خود داشته که در نگاهی ژرف این انتظارات در راستای تسریع خدمات درخور مردم به جهت برون رفت از مشکلات مختلف به یادگار گذاشته از قبل است.

طبیعی است در شرایطی که این رویه به مزاج آنان ناخوشایند باشد اقدام به برچسب زنی یا انتقاد شدید الحن از گزینه های انتصابی مقام عالی اجرایی استان کرده یا با فشارهای مختلف سعی در تغییر تصمیم وی دارند و در چنین فضایی واکنش فاعلان اجرایی نیز دور از انتظار نیست.

استان گیلان نیز که شاید یکی از سیاست زده ترین استان های کشور باشد از این قاعده مستثنا نبوده اما انتظار می رود که استاندار گیلان بدون در نظر گرفتن گزینه های سفارشی با تکیه بر اصل مشورت پذیری، در نظر گرفتن تخصص و سوابق اجرایی لازم، انقلابی گری و روحیه جهادی و جوان گرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| فشارهایی غیر منطقی در بزنگاه حساس مدیریتی گیلان

یادداشت| فشارهایی غیر منطقی در بزنگاه حساس مدیریتی گیلان